Všeobecné obchodní podmínky
Všeobecné obchodní podmínky
Všeobecné obchodní podmínky masáže Harmonie , odpovědná osoba Eliška Karafiátová IČO: 17406072, se sídlem Pernštýnská 15 Pardubice 530 02
1. Základní ustanovení
1.1. Tyto všeobecné smluvní podmínky upravují právní závazkové vztahy mezi poskytovatelem služeb, společností masáže Harmonie (dále jen provozovatel) a kupujícím poskytovaných služeb ( dále jen kupující či zákazník).
1.2. Provozovatel poskytuje masážní služby na základě platného živnostenského oprávnění a odpovědné osoby s osvědčující odbornou způsobilostí k vykonávaným činnostem.
1.3 Telefonickým či elektronickým objednáním termínu masáže projevuje kupující/klient svůj souhlas s všeobecnými obchodními podmínkami provozovatele.
2. Objednávka služeb
2.1. Termín návštěvy
Termín návštěvy je třeba dohodnout a rezervovat předem telefonicky čí elektronicky. Dohodnutý
termín se považuje za závaznou objednávku.
2.2. Přeobjednání
Pokud se z vážných důvodů nelze v dohodnutém termínu dostavit, je třeba tuto
skutečnost s min. 24 hodinovým předstihem telefonicky oznámit.
2.2.1. Zrušení objednávky
Pokud se klient z vážných důvodů nemůže dostavit na sjednaný termín, je povinen
informovat maséra o této skutečnosti ihned, jak se o překážce dozví.
V případě, že se klient nedostaví na sjednaný termín bez omluvy nejméně 24h předem, či masáž zruší těsně před příchodem, je povinen uhradit storno poplatek dle Ceníku. Do plného uhrazení storno poplatku nebude klient objednáván.
2.3. Pozdní příchod, snížení objednaného časového rozsahu ze
strany klienta
Dostaví-li se zákazník se zpožděním, bude mu o tento čas zkrácena bez nároku na
poměrné snížení ceny. Stejně tak, pokud zákazník na místě potřebuje masáž z
časových důvodů zkrátit, nebude mu tento zkrácený časový úsek nahrazen a
zákazník tak hradí plnou cenu objednávky. V případě delšího (10 a více minut)
zpoždění bez telefonické omluvy může být zákazníkovi objednaný termín zrušen a
v tomto případě bude aplikován storno poplatek viz Ceník.
2.4. Odmítnutí masáže
Masáž může být odmítnuta v těchto případech:
a) zákazník se dostaví na masáž se zjevnými příznaky infekčních onemocnění
b) zákazník se dostaví na masáž v podnapilém stavu, nebo pod vlivem návykových
látek
c) zákazník se dostaví na masáž se zdravotními problémy medicínského charakteru
d) zákazník se dostaví na masáž v nevyhovujícím hygienickém stavu
e) zákazník se během objednávání termínu masáže vyjadřuje nepřístojným způsobem
2.5. Předčasné ukončení masáže
Masáž může být předčasně ukončena, pokud se:
a) během masáže u zákazníka objeví zjevné příznaky infekčních onemocnění, nebo
b) během masáže u zákazníka objeví zjevné příznaky podnapilosti či návykových
látek, nebo
c) během masáže u zákazníka objeví zjevné příznaky zdravotních problémů, nebo
d) během masáže bude zákazník přes opakovanou výzvu chovat nepřístojným
způsobem
2.6. Doprovod a přístupnost
Masírovanou osobu může doprovázet jako návštěvník max. jedna osoba, která následně bude čekat v čekárně na konec masáže. Nedoporučuje se z důvodu bezpečnosti brát s sebou dítě do 8 let věku. Masérna
není přizpůsobena pro dětské kočárky a kola. Do masérny není možné z
hygienických důvodů brát s sebou zvířata.
2.7. Osobní věci a cennosti
Po celou dobu masáže má zákazník své věci odloženy v místě k tomu určeném přímo
v masérském studiu. Jakékoliv zcizení třetí osobou je vyloučeno, neboť v
prostorách (jedna místnost) se nachází vždy pouze zákazník a masér. Cennosti si
každý bere do místnosti na svou vlastní zodpovědnost a také si za ně sám
zodpovídá.
2.8. Informovaný souhlas zákazníka
Zákazník je před první masáží instruován o zdravotních rizicích, indikacích a
kontraindikacích. Pokud se rozhodne masáž podstoupit, dává tím jasně a
svobodně najevo svůj informovaný souhlas. Pokud záměrně zatají důležitou
zdravotní informaci, zejména kontraindikaci, nese zodpovědnost za veškerá
rizika způsobena masáží. Masér negarantuje očekávaný efekt masáže.
2.9. Ceník masáží
Ceník masáží je k nahlédnutí v masérně, případně na internetových
stránkách www.masazharmonie.cz
3. Úhrada za masérské služby
Platba v provozovně je možná v hotovosti nebo QR platbou.
4. Závěrečná ustanovení
4.1 Bezpečnost práce a prevence rizik na pracovišti
Vstupem do provozovny vyjadřuje zákazník srozumění se svou povinností dodržovat
pravidla bezpečnosti práce a prevence rizik na pracovišti provozovatele a
povinností dodržovat bezpečnostní pokyny obsluhujícího maséra.
4.2. Platnost a účinnost
Tyto nové všeobecné obchodní podmínky vstupují v platnost a účinnost dne 01.03.2024